Om Logitech-teamet:
Du vil bli en viktig del av Logitechs dynamiske markedsteam, hvor du får en nøkkelrolle i å optimalisere digitalt innhold og styrke Logitechs digitale tilstedeværelse hos forhandlere i Norden.
Som Customer Marketing Specialist for Logitech vil du samarbeide med e-tailere for å bygge sterke kunderelasjoner og sørge for at Logitechs produkter skinner på ulike nettplattformer.
Hovedoppgaver:
Sikre at Logitech sitt innhold er optimalisert på ulike produktsider, søre for god synlighet ved produktlansering og kontinuerlig forbedre innholdet vi distribuerer.
Det er også viktig at du er proaktiv, ser etter forbedringsmuligheter, og tar action der det trengs.
Relasjoner med e-tailers:
Kontinuerlig forbedring:
Hvem er du?
Som person er du strukturert, ambisiøs og nøye, med et skarpt øye for detaljer.
Din fleksibilitet og kreativitet gjør at du kan jobbe selvstendig samtidig som du er lett kan bytte over til å være en lagspiller i team.
Du har en stor interesse for online markedsføring og holder deg oppdatert på de nyeste trendene innenfor digital markedsføring, noe som gjør at du kan utfordre, påvirke og utvikle nye strategier og arbeidsområder.
Språkkunnskaper: