Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv
Oslo, Norway

Online Merchandiser - Logitech

Er du nyutdannet innen Digital markedsføring? 
Da er dette en unik mulighet til å få en fot innenfor hos et verdensledende IT-selskap!
Søk snarest
30.09.2024

Om Logitech-teamet:

Du vil bli en viktig del av Logitechs dynamiske markedsteam, hvor du får en nøkkelrolle i å optimalisere digitalt innhold og styrke Logitechs digitale tilstedeværelse hos forhandlere i Norden.


Som Customer Marketing Specialist for Logitech vil du samarbeide med e-tailere for å bygge sterke kunderelasjoner og sørge for at Logitechs produkter skinner på ulike nettplattformer.


Hovedoppgaver:


Sikre at Logitech sitt innhold er optimalisert på ulike produktsider, søre for god synlighet ved produktlansering og kontinuerlig forbedre innholdet vi distribuerer. 

Det er også viktig at du er proaktiv, ser etter forbedringsmuligheter, og tar action der det trengs. 


  • Sikre korrekt visning av produkt-innhold på e-taileres produkt- og landingssider.
  • Fremme implementeringen av syndikeringsinnhold.
  • Optimalisere innholdsleveranser til forhandlere i samarbeid med markedsteamet.
  • Samle inn og skape skreddersydde innholdsleveranser tilpasset e-taileres plattformer basert på Logitechs globale ressurser.


Relasjoner med e-tailers:


  • Arbeide tett med Account Managers i dialogen med e-tailere.
  • Sørge for at e-tailere får materiale for å oppfylle KPI-er og drive salg.
  • Hjelpe til med å utarbeide retningslinjer for Logitechs online merchandising i Norden.
  • Sørge for at e-tailere får kampanjemateriell og støtte gjennomføringen.


Kontinuerlig forbedring:


  • Identifisere og kartlegge forbedringstiltak for produktsider, inkludert layout, tilgjengelighet samt muligheter for kryss- og mersalg.
  • Veilede forbedringen av Logitechs søkerangering i forhandlernes søkemotorer gjennom SEO.


Hvem er du?

Som person er du strukturert, ambisiøs og nøye, med et skarpt øye for detaljer.

Din fleksibilitet og kreativitet gjør at du kan jobbe selvstendig samtidig som du er lett kan bytte over til å være en lagspiller i team. 


Du har en stor interesse for online markedsføring og holder deg oppdatert på de nyeste trendene innenfor digital markedsføring, noe som gjør at du kan utfordre, påvirke og utvikle nye strategier og arbeidsområder. 


Språkkunnskaper:


  • Flytende Norsk og Engelsk.